Årets första åskväder hos oss.

Det kanske inte är det första, men det är det första för min del iaf. Jisses vad det dundrade på där ute. Tråkigt att det måste ta slut så snabbt bara. Jag älskar verkligen när det åskar och blixtrar på som tusan =) Mysigare och häftigare väder finns inte. Katterna var med oss ute på balkongen när det var precis över oss och helt plötsligt kommer världens dundersmäll och båda katterna flög in. Skrållan har återhämtat sig, men Sirie ligger ännu under soffan och är rädd. Stackars kisse. Hon har blivit lite småfeg sen vi flyttade hit =/ Men hon kanske blir sig själv snart igen.

Jag har iaf städat klart precis allt i lägenheten och då menar jag allt =) Men fick inte igång några värkar inte. Bara några ynka förvärkar. Så nu ger jag upp. Bebis kommer ut när den vill. Jag skall inte stressa på den =P Så snart skall jag nog hoppa in i duschen och rå om mig själv lite. Skall raka benen ( om jag är smidig nog), smörja in mig och måla mina naglar. Pelle skall få hjälpa mig att måla tånaglarna hihi =P Får se hur resultatet blir! Min älskling kan nog det om han lägger ner lite kärlek på mina tånaglar. Jag älskar att känna mig fräsch, den känslan är helt obeskrivligt härlig =)

Vi hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0