Ändrade planer för kvällen!

Jag orkar inte skriva så mycket nu för nu vill jag bara umgås med älsklingen plus att min mage inte mår så bra just nu. Alltså inte Lillen jag menar min mage =P

Blev dock lite ändrade planer för kvällen. Istället för att sitta hemma och kolla början på hockeyn så var jag, Svea, min svärmor och Emil på teater. Pelles och Sveas storasyster hade en föreställning! Den var jätterolig och dom var jätteduktiga! Innan så åkte vi hem till mina svärföräldrar och åt mat *mums* =)

Nu ikväll när vi kom hem så kollade vi färdigt på hockeyn, vilket var ett fiasko! Men men, förhoppningsvis så kommer vi ta bronsm eller vad tror ni?

Jag har då haft en jättebra och härlig dag!
Nej nu väntar tv:n och soffan på mig plus min älskling hihi =)

Sov gott och god natt!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0