6 timmars sömn totalt.

Det är faktiskt helt okej. Jag vaknade nyss, men har nog inte riktigt huvudet med mig bara. Jag väckte Pelle förut i natt när jag inte kunde somna om och då vart han lika pigg som jag. Så i 2½ timme försökte vi sova men det var svårt. Fast efter mycket om och men så gjorde vi det. Riktigt skönt men jag är grymt trött just nu. Kanske blir att man läggar sig sen igen efter att vi ätit frukost. Vi skall inte tvätta förrens vid halv 4 idag så man kan ta det lite lugnt och slappa.

Så jag har faktiskt ingen aning om vad vi skall hitta på idag. Jag tror nog att vi bara skall vara med varandra =)

Nej frukost var det och sen en sovstund till.

Bebis, kom ut nu!! Jag vill ha dig här, vi vill ha dig här <3

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0