4 dagar kvar.

Idag är det 4 dagar kvar. Och inget har ännu hänt. Hade förvärkar förut (antar att det var det eftersom dom slutade för en liten stund sen). Fast visst har jag som lite molande värk bak i ryggen och fram till i magen, men det känns knappt. Jaja, får väl se.

Jävla CSN! Älskling skulle få sina pengar idag, men tror ni att det kommit in nått? Nej! Vi måste fan betala räkningar och hyran i MORGON! Jag blir seriöst galen på det här! VI har inte ett öre kvar och så strular dom till det som vanligt! Jag blir så himla arg!

Snart skall jag äta frukost och se om jag får upp Pelle! Har väckt honom nu i en halvtimme och han börjar om en minut!! Jag blir tokig! Men men. Han måste iaf ringa CSN innan han går till skolan, för han skall ha sina pengar! IDAG! Nån sovstund idag blir det inte iaf! Dom håller på utanför med nått så det dånar i hela huset! Jag hör knappt mig själv *suck*. En bra start på dagen? Nja inte riktigt. Men den blir väl bättre får vi hoppas =P.

Frukost nu.

PoK

Kommentarer
Postat av: Johanna

H*n tittar nog ut vilken dag som helst =) Vad roligt. Typiskt att Csn skall krångla just nu, fast de är väl rätt kända för det?

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0