2½ timmars sömn duger det?

Nu har jag vaknat från en tuff och jobbig natt. Kroppen har i stort sätt varit klarvaken till klockan halv 7. Jag lyckades alltså somna då. Så nu kan jag säga att min kropp är mer än död. Den känns inte levande på nått sätt men ändå så är jag på bra humör. Även om det inte syns på mig. Jag skall nämligen iväg om 40 minuter till mina svärföräldrar för att ha en bakdag. Vi skall baka bullar och kakor till Sveas 18-årsdag i morgon =) Och sånt är det självklart att man ställer upp på hihi! Så jag skall snart sätta mig o äta frukost och pussa lite på älskling innan jag och Svea blir hämtade av P ( vet ej om jag får skriva hela hans namn så jag håller mig till första bokstaven =P ).

När vi väl är klara med baket så vet jag inte riktigt vad som händer. Får se om jag skall hem en stund och ta mig några timmar så jag är pigg ikväll. Då blir det Talang 2009 som vanligt =)

Nej nu skall jag ta ett stort glas mjölk och några mackor. Har varit hungrig hela natten men inte vågat ta nått i tron om att jag skulle bli ännu piggare. Stackars bebis som kan ha en sån omständig mamma haha. Jag hoppas bara att h*n mår bra därinne. Mamma får kompencera med lite smakprov från bullar och kakor idag om man har tur =P

Jag skriver när jag är hemma igen. Vilket blir senare under dagen alltså.

PoK

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0