2 timmar..

...som det alltså har tagit för mig att försöka somna om. Men det gick inte så jag satte mig här en stund i hopp om att jag skall bli trött igen. Snart så skall älsklingen upp med så då kanske vi kan äta lite frukost tillsammans och kolla på Stargate Atlantis. Sen skall jag försöka sova nån timme igen.

Just nu känner jag knappt av min visdomstand och mår hyfsat okej. Så det här börjar nog gå över får man hoppas. Tandläkaren får vänta. Jag orkar verkligen inte gå dit plus att då sparar man massor med pengar. Vill ju inte gå dit om jag känner att jag mår bättre idag. Men vi får se sen hur det är då. Tandläkaren har ju telefontider till klockan 16 så.

Har tvättstugan idag oxå så det blir nått som jag och älsklingen skall sysselsätta oss med i eftermiddag. Innan det så skall jag bara ta de lugnt och vila.

Lillen är så lugn i magen nu. Inte alls lika rörlig som förut utan är mest still. Det kan va nån gång ibland som man kan få sig en knuff eller att h*n försöker sträcka lite på sig. Så vi får se när vår lille älskling tittar ut =)

Nu skall jag sätta på thévatten och fixa fram lite bröd o sånt. Älskar att äta frukost! Bästa målet på hela dagen hihi.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0