1 maj = 1 månad kvar till BF.

Tänk snart är vi där! Snart har vi kommit i mål. Jag kan inte vänta längre, jag vill ha min lilla älskling nu. Fast som jag sa igår så behöver h*n nog lite mer hull på kroppen först. Men h*n är i stort sätt klar =)

Jag vaknada för en liten stund sen. Det är verkligen svårt att sova länge nu. Dels för att kroppen gör ont och sen så lyser solen igenom våra persiener (stavas?). Men men det är lika bra att man vänjer sig hehe =) Älsklingen ligger ännu och sover, men jag tänkte väcka honom om en liten stund. Jag skall fixa frukost åt oss idag tänkte jag. Lite varm choklad och goda mackor *mums*.

Sirie löper den lilla skruttan, fy tusan! Vi måste skaffa p-piller på henne nu! Jag står verkligen inte ut med hennes jamanden hela tiden. Plus att precis när jag satte mig vid datan nyss, så spyr Skrållan! Tre fina högar med hårbollar på vår matta. Uscha! Så det fick jag torka bort såklart. Men det måste ju göras så har hade inget val.

Nej jag är jättehungrig nu så det är nog dags att jag sätter lite fart.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0