Wiiiihuuuuu =)

Yeeeees, barnvagnen är vår!
Kl.10 i morgon skall vi hämta den och jag är så överlycklig =D
Nu är det mesta klart och det känns så underbart.
Vagnen är dock 7 år gammal men är i stort sett ny!
Hur fin som helst!



Angelica är ännu här och vi pratar på!
Jättetrevligt!
Efter att vi hade kollat på barnvagnen så gick vi hem och gjorde en kladdkaka.
Såååå gott!
Men måste ta nått o äta nu, har sån halsbränna!

Den här dagen kunde inte bli så mycket bättre än va den är nu!
Kan inte förklara känslan!
Nu är det bara vår nya lägenhet och Lillen som fattas, sen är mitt liv helt komplett.
Sen älskar jag oxå Pelle som ställde upp för mig idag och verkligen försökte göra mig på bra humör och vips så lyckades han =)

Nu skall jag sätta mig och va social igen!
Samarin måste tas oxå, för fy fan för halsbränna =(
Men jag skall inte klaga, det är ju min lilla älskling som ligger därinne i min mage och orakar detta hehe.

God natt och sov gott!
Återkommer i morgon när man är pigg =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0