Varför kan det bara inte sluta snöa och bli vår?

Jag är så trött på snön nu.
Jag vill att det skall bli vår och varmt o skönt, är det för mycket begärt?
Jo kanske, men ändå haha!

Jag vaknade vid 8 idag igen.
Jag kan kan verkligen inte sova längre hur mycket man än vrider o vänder på sig.
Hade en mardröm i natt, eller jag skulle nog inte kalla det mardröm, men en dröm som är väldigt jobbig.
Drömde iaf att jag skulle hinna med ett flygplan till Skavsta från Visby då, men ingen ville köra ut mig till flygplasten.
Det var min födelsedag dessutom och alla i min släkt brydde sig inte.
Så jag fick gå omkring i evigheter för att hitta nån som kunde köra, men tillsut så fick jag min mormor att köra iaf.

Sånna här drömmar som handlar om tid, tycker jag är grymt jobbiga.
Eftersom jag själv är en sån som passar tiderna jämt.
Jag klarar inte av att komma försent, jag får panik då.

Idag händer det absolut ingenting.
Blir o umgås med älsklingen iaf.
Vi pratade om att vi skulle städa lite här hemma, för i morgon kommer det en tjej och skall kolla på lägenheten.
Man vill ju att det skall se bra ut här när det kommer en utomstående.
Jag tror att vi skall börja packa lite smått sen oxå.
Man vill ju inte ha allt klart i sista stund sen när man skall flytta.
Lika bra och börja i tid.

Min förkylning vill inte ge med sig.
Jag tror att jag har vridit och vänt på mig mer än vad jag har sovit i natt.
Nu börjar det göra ont i öronen och i bihålorna med.
Jag verkligen AVSKYR att vara förkyld.

Frukostdags nu skulle jag tro.
Älskling sover ännu och det får han göra ett tag till.
Nån sovmorgon måste man ju få =P

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0