Vår på väg kanske?

När jag vaknade nu så blev jag väckt av en envis liten solstråle.
Så tio minuter innan det var tänkt att jag skulle gå upp gick jag upp för jag kunde inte somna om.
Solen skiner ute och jag känner så starka vårkänslor!
Gör inte ni det?

Idag så skall jag och Svea som sagt till BM på kontroll där.
Skall bli spännande och se/höra allt om Lillen.
Så man vet att h*n mår bra där inne!
Sen blir det ju en tripp ner till stan för att klippa oss.
Skall bli sååå skönt o bli av med håret =)
Svea och jag skall även ta magbilder sen med hennes kamera!
Så det blir mycket bättre bilder med hennes än med min mobil hehe.

Ikväll så skall man va på Försäkringskassan i Norrköping, jag ser både fram emot det o inte.
Jag missar Unga Mödrar på tv ju =P

Yeye, nu har man gått in i v.30 och nu är det banne mig bara 10 veckor kvar =O
Vart tar all tid vägen?
Jag börjar bli lite rädd nu inför förlossningen men vet att jag kommer klara det.
Älskling skall ju va med så det är klart att man gör det!
Men man kan inte låta bli o tänka om man verklingen klarar av det här?
Men det vet jag ju att vi gör, fast man kan inte låta bli o tänka så iaf.

Nu skall jag äta lite snabb frukost och sen skall jag hoppa in i duschen för att sen göra mig i ordning!
Hihi jag känner mig så glad idag! =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0