Today is the day.

Japp snart kommer Svea och Emil för att äta frukost med oss.
Sen blir det bära kan jag lova, men inte jag då hehe =)

Kan inte fatta att vi har sovit vår sista natt här i lägenheten och nu skall man helt plötsligt vänja sig vid andra ljud och en helt annan miljö, men det blir nog bra!
Vi skall ju få bebis snart och det kommer ju bli så underbart!
Nej, så det blir ganska mycket och göra idag.
Datan kommer nog åka ut rätt tidigt från lägenheten så det här blir mitt sista inlägg på ett tag!
Hoppas ni klarar er utan mig =)

Sirie sover nu men Skrållan kan inte riktigt slappna av.
Stackars kissar, men snart får dom lite annat o tänka på.

Nehe sätta på lite kaffe och thé vatten till frullen vore nog en bra ide =)

PoK


Älskar alla i min familj och min "nya" familj <3
Är så evigt tacksam över all hjälp man får och det är mer än guld värt!
Ni borde få priset som världens bästa familj, allihop.

Pelle, Lillen, Skrållan och Sirie, jag älskar er otroligt mycket.
Utan er skulle nog inte min vardag fungera som den gör nu.
Ni gör mig hel <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

läser din blogg varje dag , verkligen jätte kul att läsa om din gravidivitet :)tänkte bara fråga vart i sörping ni ska flytta :D?

ha de bra:)

2009-03-22 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0