Tisdag!

Måste erkänna att jag är ritkgit seg idag.
Pelle har tagit sån jävulsk plats i sängen idag så min rygg värker och foglossningen gör skitont =(
Hoppas att jag klarar av att gå sen.
Jag hade tänkt städa lite idag, men vi får se hur det blir med det.
Kanske bara dammsuga och göra rent kattlådorna idag?
Jaja, vi skall iaf gå till vår hyresvärd idag och säga upp lägenheten plus att vi skall skriva på det nya kontraktet till den nya =)
Jag hoppas verkligen att vi får flytta in där så fort som möjligt eftersom den redan är tom.
Mamma måste ju få se den när dom kommer upp nu den 27:e =)
Barnen har iaf bestämt att dom skall leka med Pelle och katterna!
Mattias va så söt i söndags när vi satt o spelade Yatzy.
Då sa han till mig "Fanny, jag tycker om Pelle väldigt mycket nu och han är bra på tv-spel".
Visst är han gullig? Jag har nog världens sötaste syskon.
Så Mattias och Mathilda ritade varsin teckning till mig och Pelle hehe =)
Åter till saken, men det är ju självklart att man vill visa mamma lägenheten så hon vet lite hur den ser ut.

Sen ikväll så skall vi hem till mina svärföräldrar för dom firar 30-års bröllopsdag =)
Då skall vi fira det med smörgåstårta och cider! *muuums*

Men nu ni, så skall jag äta en god frukost och sen kolla på tv.
Mysa med magen oxå =)
Lillen har blivit jättevild där inne nu. Det är verkligen skitkul, för då får man ju se hela magen röra på sig!
Min lilla skrutt får ta o komma ut snart =)
Eller det får helst gå 2 månader till hehe =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0