Städningen klar.

Jajjemänsan! Nu har jag städat...igen =P
Inget ovanligt nu för tiden, men katterna fäller så grymt mycket och det spelar ingen roll om man borstar dom tusen ggr, dom hårar ändå lika mycket för det hehe.
Jag plockade även ner lite saker i en kartong, organiserade om i skåpet där vi har grytor o plastbackar, dammsög, grovrengöring av katternas kattlådor, diska och städade undan massor av tidningar o reklam.
Jag känner mig riktigt duktig och jag mår bättre nu när det är ordning och reda.
Jag skulle bli galen om det va så stökigt det brukade va här i somras =P

Men nu är det bättre på den fronten, kan bara va lite slarvig ibland som att strunta i kvällsdisken nu hehe!

Snart kommer älsklingen hem hoppas jag.
Nu finns det ju inget mer o göra så jag vill verkligen att han skall komma hem haha.

Kan inte det sluta snöa nu och bli vår!?
Jag är så trött på snön.
Fast iofs så har jag aldrig gillat snö.
Det blir ju så vått överallt och det är bökigt med alla kläder som skall på jämt.
Nej, tacka vet jag sommaren =)

Yeye, det va en uppdatering till.
Skall kolla runt lite på nätet nu.

PoK


Kommentarer
Postat av: .Pjumas. ♥

Svar: Kul, då vet man att man kan fråga dig saker :P

Haha, okej, söta namn är det i alla fall :) jag vet redan lite smått namn på vad mina barn skall heta, men min kille och jag kommer inte överens om killnamnen :P

Kul att det skall bli en överraskning :)

2009-03-11 @ 15:05:02
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0