Söndag morgon.

Jag kan verkligen inte sova på nätterna längre.
Jag vaknar varje timme av att det är nått som är fel t ex. att man ligger fel, man är kissnödig eller drömt en mardröm.
Usch det är inte alls kul när det inte finns nått annat man vill.

Det är bara jag som är vaken här hemma just nu.
Pelle och våra kissar ligger däckade och det får dom göra ett bra tag till hehe.
Rätt skönt o vara själv på morgonen så man får vakna till som man själv vill.
Det känns underbart att man inte behöver göra nått speciellt idag.
Så idag skall jag bara sitta här hemma, packa lite och kanske ta en tur med katterna i deras selar.
Vädret är kanske inte det finaste men det kan va skönt för dom att komma ut lite.

Igår så blev det dåligt bloggande.
Men var så trött igår och hade en del andra saker att göra.

Vi gick som sagt o hämtade barnvagnen igår!
Så skön att köra så det är inte klokt!
Sen när vi kom hem vid 12 så var det bara o gå ut till tvättstugan.
Runt kl.14 så kom Svea och hennes kompis Josse.
Jag ställde mig och lagade mat till oss fyra och det blev korvstroganoff o ris.
Riktigt gott om jag får säga det själv.

På kvällen så såg vi på Melodifestivalen så klart!
Och jag tyckte helt klart att rätt låt vann =)
Plus att den här gången kanske det går lite bättre i Eurovision.

Jag kan inte göra mer än att längta efter vår bebis!
Jag vill ha h*n här nu och gå mysiga promenader i vagnen.
Bara mysa och gosa!
Men iofs så är det inte så lång tid kvar.
Vill bara se min lilla älskling i ögonen <3

Nu tror jag magen vill ha frukost så jag skall sätta mig framför tv:n och glutta lite med macka och thé=)

PoK

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en trevlig kväll! :)

2009-03-15 @ 21:06:17
URL: http://citri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0