Snart så!

Om ca 40 min så skall vi gå iväg för att hämta barnvagnen!
Heheh det känns nästan som julafton om inte bättre.
Jag har längtat som en gnu fram tills idag så jag kan få hem Lillens "lilla" kärra =)
Natten har varit otroligt trög och jag har knappt sovot nått men är pigg som en lärka iaf!

Tvättstugan väntar sen oxå, måste ju få rena kläder!
Sen blir det oxå att Pelles föräldrar kommer hit en sväng, men dom vet inget ännu.
Vi hade tänkt bjuda hit dom sen på en fika och visa upp vagnen såklart.

Ikväll så kommer iaf Svea hit =D
Kanske även hennes vän Josse!
Det blir alltså Melodifestivalen ikväll.

Nu skall jag äta frukost och sen klä på mig lite!
Sen måste vi gå, weeeeeeii =D

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Aww vad sött :D du lägger väl bild på bebisen sen när h*n kommit till världen?

2009-03-14 @ 15:23:08
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0