Snart dags för sängen!

Nu är det snart dags o lägga sig.
Skall bli ljuvligt kan jag lova.
Och ikväll så skall jag och älskling lägga oss samtidigt =D

Skall duscha nu och sen så blir det sängen.
Jag skall jobba i morgon oxå så då får man nått o göra iaf hehe.

Angelica åkte för en stund sen.
Hon har varit här sen 3 idag ungefär.
Vi pratade, var ute med katterna, var i affären och kollade på tv.
Så skönt med lite sällskap när älsklingen är i skolan eller inte hemma.

Nej nu skall jag hoppa in i duschen och duscha i vaaaaarmt härligt vatten!
Älskar verkligen att duscha, det är ju underbart =)

Sov gott!

PoK


Älskar Pelle och Lillen mest av allt <3
Plus våra kissekatter Skrållan och Sirie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0