Sista dagen.

Ikväll åker man hem, vilket både skall bli kul och tråkigt.
Vill ju vara hemma, det är ju så skönt o få hjälp av mamma och familjen.
Önskar att vi kunde flytta ner, för fy fan vad jag saknar min ö.
Men den dagen kommer väl oxå antar jag (får man hoppas).

Idag så skall jag hem till min moster o säga hej då.
Sen blir det o åka hem till min låtsasfarmor och farfar.
Vi skall kolla på massa nya mattor o sånt till lägenheten.
Efter det så skall vi åka till Lindhs (blombutik) och köpa en blomma till morfars grav.
Måste ju visa upp mig och säga hej då till honom med.

Ja, sen blir det bara o njuta av att vara med familjen.
Skulle egentligen fika med Jennie och Maria ikväll, men det hinner man tyvärr inte med.
Dom får komma upp och hälsa på istället =P

Nehe, nu måste man nog ta o göra sig i ordning så man hinner till moster.
Vill ju vara där ett tag =)

Skall även ut i förrådet och hämta massa barnkläder och se vad mamma o co skall ha med sig upp sen.

PoK


Kommentarer
Postat av: Svea

När ska vi hämta dig ikväll? :)

2009-03-01 @ 12:51:31
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0