Sammandragningar, fy fan säger jag!

Kom precis hem från kommunen.
Jag har varit och lämnat några papper och fått några papper påskrivna.
När jag nästan va där så fick jag såna hemska sammandragningar.
Jag saktade då ner ännu mer och gick i snigelfart.
Men dom höll i sig iaf.
Jag stannade då helt en stund och vilade, men dom ville ändå inte ge med sig.
Well well, när jag väl va framme och fick sitta ner så släppte det lite, men inte mycket.
På vägen hem gjorde det ännu ondare och jag stannade och gick.
Men inte släppte det =(

Väl hemma igen så har det ännu inte släppt och jag har så ooooont.
Pelle går inte o få tag på på mobilen.
Så nu sitter jag här och väntar på att en barnmorska skall ringa upp mig för det är klart att man är orolig.
Men det är säkert ingenting iaf, men jag vill inte gå och gnata det här.
Utan jag vill veta att Lillen mår bra och att allt är som det ska.

Jaja, uppdaterar sen när jag har pratat med bm.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0