Sällskap, bebis och nyfikna katter =)

Lina har precis varit här med sin son Lukas och hennes kompis Adam!
Hur kul som helst o få träffa henne =)
Vi tjejer drack thé och killarna drack kaffe.
Det blev mycket prat och katterna va hur nyfikna som helst på lilla Lukas.
Hehe speciellt Sirie, hon tyckte nog att det både var lite läskigt och spännande med en liten bebis som skrek.

Så det skall minsann bli kul och sen när vi kommer hem med vår lilla plutt sen.
Katterna vänjer ju sig men jag är mest rädd för att dom kommer och lägger sig på bebisen.
Men det får vi akta dom från.

Nu ikväll så blir det nog bara o glo på tv och mysa med älsklingen.
Måste bli frisk tills på måndag igen så jag är redo för o jobba, men jag kanske inte skall hoppas på för mycket?
Jaja, vi får se helt enkelt.
Nu blir det myskläderna som skall åka på och sen en god smoothie i soffan.
Lillen skall få vakna till i magen nu så man får känna lite sparkar o så =)
Vi har våra stunder på kvällarna hehe!
Nu får lillen ta o komma tycker jag!
Eller tiden får gå mycket fortare så att det är dags för Lillen o pluppa ut rättare sagt =P

Sorry, men jag orkar inte ta en magbild ikväll, så det får komma i morgon när man är lite piggare i skallen.
Säger god natt till er nu, för jag tror att det här blir det sista inlägget för ikväll!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0