Riktig slappar dag.

Ja det är vad man kan kalla det.
Jag och älskling har pysslat lite här hemma med o packa o fixa lite.
Kollat på O.C oxå samtidigt som vi åt mat =)

En riktig mysdag för oss två.
Mitt huvud gör dock ont, så jag försökte sova bort det en timme.
Men den ville inte försvinna så jag antar att jag får stå ut med det här tills man lägger sig.

Snart kommer Freyda hit =)
Var evigheter sen man såg henne så det skall bli jättekul att få träffa henne igen!

Älsklingen är i affären nu, men antar att han kommer snart.
Då blir det ett O.C-avsnitt innan Unga Mödrar hihi!

Åh barnvagnen bara står här i vardagsrummet och väntar på att Lillen skall få läggas i den.
Jag bara längtar så otroligt mycket.
Man längtar inte mindre heller nu när det är fint väder och solen skiner, eller ja, sina sista kvällsstrålar är det väl.
Det är ju så vackert!
Men det är inte lång tid kvar tills Lillen är här om man tänker så.
Det är ju bara 76 dagar och det betyder att det är 2½ månad kvar =)
Nu är oxå Pelle riktigt engagerad i Lillen <3
Det gör mig stolt och lugn.
Jag vet att han kommer vara ett toppen stöd under förlossningen eftersom det börjar skrämma mig nu.
Min BM och jag pratade om det igår litegrann men det lär bli mer ju närmare man kommer.
Det här klarar vi tillsammans, jag o min kropp.

Nej borsta tänderna var det!
Har sovit och känner mig ofräsch i munnen =P

Skriver mer sen och lägger nog in en magbild o lite annat sen så ni har nått o titta på =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0