Proviva blåbär = Mums för magen

Inte för att jag är magsjuk men det är så gott!
Den är inte lika söt som vanlig blåbärsoppa utan lite mer naturligt söt/syrlig.
Så himla god iaf =)

Nu ikväll så har vi pratat försäkringar från kl.18 till 19:30.
Jobbigt o ta in allt, men nu har vi en ny hemförsäkring, Pelle fick en försäkring, jag gick en mammabarn-försäkring (gratis) plus en väntabarn-försäkring.
Sen fick självklart Lillen en försäkring som skall skickas in sen efter att h*n har fötts =)

Sen lagade jag mat efter det.
Det blev pyttipanna och stekta ägg till.
Inte så jättegott men det gick ner.
Man måste ju äta!

Lillen ligger helt galet i magen känner jag.
Det gör ont i ena sidan, det känns som om h*n klämmer sönder nått organ eller så.
Fortsätter det så skall jag ringa till förlossningen.
Vill ju inte ha ont och det kan ju vara nått fel.
Man vet inte, jag kanske bara behöver lägga mig ner så Lillen får vakna och röra på sig =P

Har även tagit nya magbilder idag som kommer sist i inlägget.

Jag tror jag skall hoppa in i duschen och sen kolla på House.
Sen blir det nog o lägga sig.
Jag orkar inte va uppe länge ikväll och Pelle skall ju till skolan i morgon så man får ju anpassa sig till honom oxå =)
Min underbara älskling <3

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0