Onsdag.

Vad skall man hitta på idag då?
Inget jobb, ingen o va med och ingen bra film som går att se.
*suck*, jag hatar verkligen det här.
Alla är ju upptagna med sitt och jag är så förbannat rastlös!
Iofs så kommer Pelle hem halv 2 idag ungfär, så så länge slipper jag ha tråkigt.
Men nu under tiden så finns det absolut inget o göra.
Det verkar vara halt ute oxå så jag vågar inte ut o gå själv.
Sen så brukar jag få ont om jag går långa sträckor =(
Usch vad jag gnäller idag hehe!

Nehe, jag får se vad jag kan pyssla med.
Jag skall nog iaf se på sista avsnitten i Full frys!

Har ni nån gång känt en sån längtan efter er pojk-/flickvän?
Jag gör det nu och gör det ofta nu för tiden.
Man tappar lixom bort varandra när båda är upptagna med sitt.
Jag tänker, planerar och fixar här hemma med både graviditeten, flytten och mig själv.
Pelle har ju skolan och massor av annat att tänka på han med.
Han är ju inte med i graviditeten på samma sätt som jag är och han börjar känna sig rädd och längtansfull, men på sitt eget håll.
Vilket kanske inte är så bra att man är så, men man måste ju hitta varandra igen.
Stötta och hjälpa varandra med allt.
Prata och ge varandra tid att smälta alla tankar.
Vi pratar hemskt mycket gör vi, men det är mycket annat runt omkring.
Då tänker jag mest på praktiska saker.
Oj nu gled jag iväg här, men det jag menar är att man kan längta så fruktansvärt efter någon som finns precis brevid en.
Jag kan längta efter mysiga kvällar med god mat och en bra film.
Prat om tankar och beröringar.
Det tror jag är problemet med alla killar idag, dom är så envisa med o inte berätta/visa sina känslor.
Dom kommer bara fram när man bråkar eller vid nått annat känsligt ögonblick.
Vi tjejer uppskattar ju när en kille berättar vad som försigår i hans huvud. Vad han är rädd för eller vad han funderar på.
Men som sagt, jag längtar så mycket efter Pelle ibland, även om han finns vid mig.
Vi har inte samma närhet längre men det skall banne mig förändras! =)

Nu fick jag skriva av mig om det där iaf.
Lite tankar och hemlisar =)

Japp, nu är det frukost dags!
Lillen håller nog med därinne hehe =)

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag ska bli bättre älskling :) Lovar dig det <3 ÄLSKAR DIG!

2009-03-11 @ 11:48:27
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0