Morrn morrn!

En ny dag och nya tag.
Tyvärr blir det inget Norrköping idag för min del.
Linda och hennes Oliver hade magknip och inte sovit en blund, men vi skall ses en annan dag istället =)

Idag så händer det alltså inte mycket.
Jag skall slöa här hemma hela dagen, bara diska och dra ett varv med dammsugaren.

Sen kl. 18 så kommer hon från TryggaHansa hit.
Det skall bli spännande.
Hoppas att det inte tar allt för lång tid eftersom Unga Mödrar är vid halv 7.
Men det är inget o räkna med.

Nu skall jag lägga mig i soffan med en kopp thé och frukost.
Till det blir det Full Frys!

Lillen är otroligt lugn idag.
Fått nån puff här och var men antar att h*n är lika trött som jag hehe =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0