Måndag kväll.

Idag så blev det en lugn skön dag.
Precis som man behövde.
Stackars älskling som är magsjuk så man får pyssla om honom lite extra.

Vid halv 3 så gick jag hem till mina svärföräldrar och spelade några vändor poängpoker med dom och Svea.
Vid kl. 18 så åkte vi till Willys för att storhandla åt mig och Pelle.
Fy fan va mat men det känns så skönt att ha frsyen och kylen full med mat och annat smått o gått.
Har bara handlat nyttigt nu, för det är stopp för allt sött och läskdrickande på vardagarna.
Ja, sen när man kom hem så packade vi upp alla varor och sen ställde jag mig och lagade lite mat till mig och Pelle.
Nu till ikväll så gjorde jag ordning varsin smoothie med en frukt eller macka till.
Redan nu så känner man sig mycket bättre.

Men om en liten stund är det nog dags för sängen.
Är så himla trött  och det är även Pelle så.
Lika bra.
Fått min första Vi Föräldrar och sen en tidning från alltforforaldrar.se.
Så det blir massor o läsa i kväll =)

Nu väntar tandborsten och sen sängen.
Hörs i morgon!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0