Lugn dag med städning.

Nu har älsklingen precis gått till läkaren och sen skall han till skolan.
Så nu är det bara jag, Lillen och kissarna hemma.
Lite skönt o få egen tid på dagarna.
Så jag har tänkt att jag skall städa och göra det rent och fint här hemma tills älsklingen kommer hem från plugget.
Han skall ner till apoteket och köpa järntabletter till mig sen idag och hämta ut sina studentsaker på posten!

Ikväll så blir det iaf lugnt och skönt.
Fast man har tio tusen saker att tänka på ändå.
Vi skall adressändra, fixa med vår el, ringa den tidigare hyresgästen, hemförsäkring och en massa annat.
Men det är skönt att ha lite annat och tänka på!

Längtar tills man har flyttat så man får "boa" in sig rejält.
Det skall bli så mysigt o få allt klart tills Lillen kommer =)

Nej om man skall ta och sätta igång med städningen nu så man blir klar med det nån gång =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0