Kväll

Usch jag är så trött i ryggen nu.
Hade egentligen velat gå o lägga mig men det är nog lite tidigt för det ännu =P
Jag skall ännu laga nån mat *suck*.
Jag orkar verkligen inte.
Jag har städat nu iaf, så nu är allt rent och luktar gott här inne.

Nu ikväll skall jag bara se på Spårlöst på 4:an.
Och sen skall jag hoppa in i duschen.
Vill ha en liten "egenkväll" då jag pysslar om mig själv med o måla naglarna och sånt.
Det behövs.

I morgon så skall jag äntligen träffa Linda! =)
Det skall bli så kul och jag längtar verkligen.
Hennes lilla bebis kom för några veckor sen så det skall bli spännande och se hennes lilla Oliver.
Sen på kvällen så kommer en tjej från TryggaHansa och pratar försäkringar till Lillen =)
Får se vad dom har o erbjuda.

Nu skall jag ställa mig och laga nått enkelt.
Jag orkar inte, men äta måste man.
Och klockan börjar  bli mycket nu så det är verkligen dags!



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0