Kramp, trött och mys.

Äntligen kväll och med det innebär det ledigt och mys med älsklingen =)
Vi har inte gjort nått speciellt alls ikväll.
Jag somnade när jag kom hem från jobbet.
Man blir helt slut av att passa barn en hel dag.
Iaf när det gäller 12 barn samtidigt haha!
Men dom var underbart mysiga.

Så nu skall man se Lyxfällan och älsklingen skall få spela lite CS.
Jag känner mig så glad och lycklig =)
Tänk vilken underbar pojkvän man har och han gör mig så stolt!
Efter en sak så ändrar han inställning helt plöstligt och har blivit så underbar!!
Vi har mycket bättre kontakt nu och vi kan kommunisera mycket bättre =)
Visst finns det bitar man måste jobba på iaf, men ingen kan ha ett perfekt förhållande.
Jag vet bara att jag har en perfekt pojkvän.
Oavsett vad han än gör så kommer han alltid vara mannen i mitt liv.
Han har oxå nu börjat förstått att vi skall ha en bebis och att h*n kommer ut snart!
Han till och med skryter, längtar och bryr sig mycket mer nu.
Pelle har ganska svårt o berätta sina känslor och tankar, men nu har han blivit mer öppen.
Jag ä l s k a r  honom <3

I morgon kommer eventuellt Lina hit med sin lilla Lukas =)
Hoppas det iaf så man får prata lite bebis hehe!

Kan oxå lova att det kommer in magbilder i morgon.
Fy jag växer ju för varje dag känns det som.
Nu passar knappt jackan längre så jag vetti tusan hur man skall göra nu =P
Yeye ett tag till kan man väl ha den hoppas jag!

Lillen blir oxå väldigt livlig nu, mer än förut iaf.
Ni skall bara veta hur mysigt det är att känna sparkarna och se hela magen ändra form.
Nu förstår man att där inne ligger en person.
Man känner inte den men man älskar den ändå med hela sitt hjärta.
Och snart kommer h*n!
Snart blir vi en liten familj och helt plöstligt blir man en förälder =)

Nej nu skall jag ta och se på Lyxfällan hihi.
Vill inte missa det =P

Sov gott sen!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0