Klar.

Jag orkade verkligen inte ta disken så den får Pelle ta sen när han kommit hem =P
Nu är jag på lite bättre humör.
Bara 2½ timme kvar tills han är hemma igen och då skall vi hitta på nått han och jag.
Längesen vi gjorde det.
Han ville iaf ut o gå och det är nog en bra idé.
Fast vi skall inte gå länge men en liten bit iaf så man frå njuta av det här vädret.

Nu har man oxå ringt hyresvärden och vi får flytta in när vi vill.
Fast han var missnöjd med städningen ( alltså att dom som bodde där innan inte hade städat bra nog ) så antingen får vi städa efter dom eller vänta en vecka till.
Skall prata med Pelle o se vad han säger.
Underbart, då kanske det blir nu i helgen redan får man hoppas =)
Så slipper man bo i den här lilla skrutten!

Nu är det dags för nått att äta.
Börjar bli hungrig som tusan och Lillen börjar bli lite lugn nu så jag får passa på o äta =)
Har tagit lite bilder nu oxå.
Så nu har ni lite o kolla på =)


Skrållan igår <3

Mage idag v.29+2 <3

Mage idag v.29+2 <3

Vår fina barnvagn!

Sirie idag <3

Skrållan idag <3

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Söta katter :)

Du har ju riktigt stor mage :)

2009-03-21 @ 11:55:49
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0