Jobb, jobb och jobb + Flyttpackning

Den här dagen kommer bli lång det känner jag redan nu!
Först så skall jag jobba, slutar kl.16 och sen så blir det hem och packa.
Fick nämligen reda på igår att vi flyttar in i lägenheten redan I MOROGON!!
Panik är nog det jag känner just nu.
Tur att Svea och Josse skall komma hit och hjälpa till idag, så jag och Pelle slipper slita ut oss toltalt.
Så kl.8 i morgon kommer flyttbilen hit, redo för det första lasset med möbler och annat!
Fy fan, är det nått jag hatar så är det o flytta, fast sen när man väl är klar med det så är det ju jättekul så man får möblera och packa upp massa saker.
Nu är det ju så att mamma o co har med sig massor av saker upp hit så, allt kommer ju inte upp på en gång men men =)
Det blir nog bra hehe.

Så min dag kommer verkligen bli lång.
Jag kommer va helt slut, men tur att jag har älsklingen att luta mig mot när det blir för tungt.
Plus att jag har Svea, Josse och så många andra som skall hjälpa till!
Kommer vara evigt tacksam kan jag lova.

Nu skall jag och älsklingen äta lite frukost och sen är det nästan dags o göra sig i ordning.

Skriver nog nått blogg inlägg till sen efter jobbet.
Kommer nog ha ganska fullt upp ett bra tag nu!

PoK

Min älskade Pelle och Lillen!
Jag älskar er över allt annat <3
Ni är mina änglar och mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0