Hoppas.

Jag hoppas verkligen att det här blir en bra dag, men det tror jag nog.
Så länge jag har nått o göra eller nått annat att tänka på så blir det nog bra.
Jag kan inte bli mer än förbannad på vissa idioter, dom som påstår saker.
Dom har ju ingen fakta, dom tänker inte alls på vår familj.
Jag blir ledsen på svensk lag och tingsrätten som bara sitter och dömmer på falska anklagelser.
När det här är över så kommer jag känna sån stor lättnad.. Bara det inte blir fängelse, det skulle ta knäcken på henne, vår familj och hans familj.
Man får samma känsla av det här som det var med morfars hjärtoperation.
Man håller tummarna men man hoppas inte på för mycket..

Nu har man INGEN tillit till Tingsrätten, för hur fan kan man lita på någon/något som inte tror på en.
Även om man har bevis på att man är oskyldig!

Nog om det, jag blir bara så ledsen och jag måste tänka på nått annat.
Idag så skall jag hem till Linda och hälsa på henne.
Det skall bli kul att få träffa henne nu och sen så får jag tänka på annat som sagt.
Sen så skall jag nog bara va med älsklingen hela kvällen och mysa.

Skall göra mig i ordning snart så jag skriver mer sen när jag kommer hem =)

PoK


Älskar min underbara Pelle som finns här för mig i alla väder <3
Tack älskling, du en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0