Hemma.

Nu är man hemma från jobbet.
Har varit en jättehärlig dag med sol, fast blåsigt tyvärr.

Men mindre roligt när man kom hem iofs.
Möttes bara av två keliga katter o inte en skymt av älsklingen =(
En aning besviken eftersom jag har längtat så mycket efter honom idag.
Men men, grannen här nedanför skall ha ljustparty som jag är bjuden på, men jag är så himla trött efter jobbet nu så jag funderar på att strunta i det =S
Måste bara ner och säga det till henne oxå.
Jag har fått UVI nu!
Så otroligt härligt kan jag lova, eller inte!
Det gör ju så förbannat ont och det som redan är svårt o kissa, så måste jag få ont nu med.
Jaja, det går ju över.
Är som sagt väldigt van vid att ha det så.

Nej nu skall jag ta och äta lite.
Är sååå hungrig.

Skall försöka få tag på Pelle med och fråga när han kommer hem.
Det är lättare sagt än gjort kan jag lova!

Yeye, får väl ta o fixa lite nu så skriver jag mer senare om jag orkar!

PoK

Kommentarer
Postat av: Hmm??

Du har fått UVI? VAd är det?o.O

2009-03-20 @ 09:45:56
Postat av: Anonym

en liten påpekan bara.

gå och titta upp din UVI om du inte har gjort det. det kan nämligen sätta sig på njurarna annars, och det kanske inte är så roligt. speciellt inte nu när du är gravid!

Tack för läsningen föresten, läser varje dag =)

Kram på dig

2009-03-20 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0