Hemma igen.

Ja nu ser ni att jag har kommit hem från Gotland igen.
Just nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter, men nu vet ni iaf.

Usch alltid samma hemlängtan efteråt.
Det här börjar bli plågsamt o åka ifrån familj o vänner.
Tur va så kommer mamma o co upp sen om en månad.

Måste vänta tills affären öppnar så jag kan köpa frukost.
Pelle har inte varit så flitig när det gäller det hehe =)
Men jag är så glad för att jag har honom och katterna o komma hem till, annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Nu har vi ju flytten att se fram emot och vår lilla bebis som kommer om 3 månader =D

Yeye, skall mysa i soffan framför tv:n nu.
Jag skriver fakta sen eftersom jag är i v.28 idag!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0