Godans Morgon!

Jag kunde verkligen inte somna om i morse vid 6 då när jag vaknade, så vid 7:40 gav jag upp.
Så nu sitter man här o väntar på att väckarklockan skall ringa så att älskling vaknar hehe =)

Börjar inte jobba förrens kl.9 idag (tror jag), så jag är tvungen att ringa jobbet och fråga.
Så är det när minnet inte är som det skall längre.
Antar att det är mina graviditetssymptom hehe!

Solen sitter och lyser mig rätt i ansiktet och det känns verkligen underbart!
Så jag tror att det kommer bli en bra dag idag får vi hoppas.

Mamma o resten av min familj kommer nästa fredag =D
Så nu är det bara en vecka kvar ungefär innan dom kommer!
Gud vad jag längtar!
Sen kommer det nog dröja lite innan vi ses igen.
Fast jag gissar på att mamma kommer ta första bästa flyg upp sen när Lillen har kommit hihi =)

Nej nu skall jag ta och fixa lite frukost till mig och älskling!
Blir nog ett O.C-avsnitt oxå innan det är dags för Pelle att gå till skolan =)

Skriver sen efter jobbet!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0