God morgon =)

Är på bra humör idag trots att man mår lite halvpissigt idag.
Jag har sån foglossning, vilket gör skitont!
Tror att det va vår nattliga promenad i natt som gjorde att det blev så.
Det är en lång sträcka, men jag trotsade det, för jag kunde verkligen inte låta Svea gå själv hem den biten.
Så jag och Pelle följde henne samt Angelica.

Om en timme så kommer den här tjej hit som skall kolla på lägenheten.
Fast jag hade gärna sovit nån timme till =P
Men men, måste fixa lite här hemma tills hon kommer.
Pelle gör sina små tappra försök med att komma ur sängen men han lyckas dock inte så bra.
Snart skall jag hälla vatten på honom o hoppas att han vaknar *fniss* =)

Lillen är helt vild i magen just nu.
Börjar faktiskt göra lite ont nu i vissa stunder när h*n sparkar.
Men det är sååå underbart mysigt ändå =)

Yeye, tv:n och frukosten kallar på en =)

Lägger in två magbilder här så länge.
Bättre bilder kommer snart, för Svea skall ta några med sin kamera =)


Magen när jag ligger ner <3


Magen igår <3

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0