God morgon förkylningen!

Hur tusan kan man bli förkyld på bara nån timme?
Jag gick och la mig vid 10 igårkväll och vid tolv ringde Jennie för o fråga nått, men minns inte riktigt vad.
Jag tänkte bara på hut tung jag kände mig.
Och nu pratar vi inte om min vikt utan om mitt huvud.
Näsan va täppt och halsen värkte!
Neeeeeeeeeeej!! Tänkte jag bara.
Jag vill ju va frisk nu, vi skall ju flytta och jag vill ju jobba!
Jag kan ju inte gå hemma och va sjuk nu, det funkar lixom inte.
Men men, det är bara o gilla läget och vila mycket så det går över.
Nu på morgonen är halsen inte lika öm längre, det är bara näsan och smaken som inte är som det ska.
Helt hopplöst ju o äta frukost utan smak, vad är det då för mening?
Fast äta måste jag ju, för Lillens skull och min iofs.

Så vi får se om det kommer nån Lina på besök idag eftersom jag är förkyld.
Det är bara så typiskt min tur haha!

Nu är det äntligen fredag iaf.
Skall bli skönt med helg och mycket vila.
På söndag kommer det en tjej och skall kolla på vår lägenhet.
Det är typ det enda som jag vet att det händer.
Underbart!

Nej nu skall jag jaga lite på Pelle och sen skall vi äta frukost innan han går till praktiken.
Vi måste ju se ett O.C- avsnitt innan han går =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0