Fredag den 13:e.

Idag så skall jag städa lite här hemma och baka nått om jag orkar.
Angelica kommer hit sen för Pelle skall hjälpa henne med att laga hennes dator.

Annars blir det nog lugnt idag.
Jag orkar som sagt inte göra så mycket.
Det är så mycket o tänka på och jag dessutom väldigt ont idag så jag får ta det lite lungt.

Skall iaf upp till affären sen för att ta en fika med Pelle och han som äger affären.
Alltid trevligt o sitta o prata lite =)

Idag fyller Camilla 21 år oxå, så jag skall ringa henne sen i eftermiddag.
Hon håller på och flyttar idag dessutom så nästa gång jag kommer ner så får jag se hennes nya lägenhet =)
Men det blir i sommar man kommer ner nästa gång.
Fast det är ju inte så långt kvar hehe!
Vår lillskrutt skall komma och så först <3

Nä nu skall jag se till och klä på mig lite och sen skall jag gå upp till affären.

Skriver mer sen!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Japp, så är det :) Men jag vet nog när det skall göras och så :P

Jag tror ni kommer få ett sött barn :)

2009-03-13 @ 14:36:42
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0