Flytta = Nej tack inte igen!

Säger då det, det får banne mig dröja ett år innan vi flyttar igen!
Jag orkar inte packa!
Jasg hatar o packa och det är så satans mycket kvar!
Börjar få panik och vi lär nog inte komma i säng förrens sent ikväll.
Dock skall vi upp kl.8 i morgon så det blir inte någon sovmorgon heller.
Hoppas att vi blir klara innan tolv så man får sova 6 timmar iaf.
Men det är nog inte så mycket att hoppas på tror jag =(

Katterna börjar nog fatta att nått skall hända.
Dom är helt vilda och springer i vägen hela tiden, men men det är ju djur så det är klart att dom är nyfikna!
Det här är nog kanske det sista inlägget på länge som jag skriver nu.
Sen dröjer det som sagt nog ett tag inna man skriver igen!
Då kanske man har blivit jättestor hehe =)

Lillen är ganska lugn just nu, men det är nog för att man rör på sig rätt mycket.
Fast h*n flyttar på sig då och då =P

Nehe, fortsätta packa var det!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0