Flytt och helt matt.

Nu är man hemma från jobbet och Svea o Josse är här för att hjälpa till att packa.
Snart skall vi börja packa och hoppas vi blir klara snart, fast det kommer ta tid kan jag lova.
Så nu blir det fullt upp hela helgen =P

Min UVI är borta nu.
Den kommer och går som den vill.
Fick en kommentar om vad UVI är och det är alltså urinvägsinfektion.
Orkar bara inte skriva hela det så jag förkortar det.
Och sen fick jag en kommentar om att jag skulle kolla upp det.
Har gjort det ett antal gånger och jag fick diagnosen kronisk UVI.
Bara att stå ut med, fast jag vet hur jag skall göra för att hantera det.
Men tack för att för alla goda råd =)

Nej nu skall vi börja packa!
Fy fan säger jag!
Jaja, bara att så ut =)
Men det sköna är att man slipper ta det tunga tack vare att jag vill inte sätta i gång min förlossning ännu hehe =P
Lite tidigt kanske?

Blir nog väldigt få inlägg nu framöver. Blir nog nått ikväll och nått i morgon.
Sen kommer vi vara utan internet i en evighet!
Jävla Telia som drygar sig!
Men men får se om det blir nå blogginlägg om man får tag på nån data!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0