Fint väder = glad?

Nja, visst jag är väl glad o så, men mitt humör är inte på topp.
Har ingen särskild anledning till o känna så utan bara är det.

Ute skiner solen och nu börjar det väl bli vår får man hoppas.
Jag önskar att man hade nån att gå ut med o gå.
Inte för att jag kan gå så långt nu men det hade varit så skönt att få komma ut en sväng.
Det finns så mycket jag skulle vilja göra men kroppen orkar inte på samma sätt.
Men det är varken roligt eller mindre jobbigt för att man går själv, utan jag vill ha sällskap.
Hatar att bo så långt ifrån alltihop, men skall bli skönt o få flytta snart.

Nej vad skall man hitta på idag då?
Inget planerat alls, antar att det blir o städa lite och sen sitta o glo..

Aja, nu skall jag sluta gnälla och sätta lite fart så det blir nån ordning här hemma.
Älskling skall till skolan nu oxå så jag måste säga hej då till honom.

Skriver mer sen..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0