Ett litet blogginlägg.

Så ni vet att man lever och mår bra =)

Nu har vi äntligen flyttat till vår nya lägenhet och det känns helt underbart!
Nu i veckan blir det städning i den gamla men det måste ju göras det med.

Allt i lägenheten är snart klart bara lite småfix kvar.
Och på fredag kommer mamma och min familj =)
Gud va jag längtar.

Nu är skötbordet och spjälsängen oxå köpta eller ja, vi skall hämta det på lördag.
650kr för båda med massor med tillbehör =)
Får lägga in lite bilder på nya lägenheten och sen alla bebissaker nu när vi får tillbaka vårt internet.
Men det kommer inte förrens nästa onsdag =/
Men men, vi får vänta.

Nu är jag i V.31 oxå =)
Det är inte långt kvar nu och jag börjar bli lite skraj för förlossningen.

Jaja, jag får se när nästa inlägg blir, men kommer nog nått till innan onsdag =)

Ha det så bra och ta hand om er!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Vi har en killkatt som är ganska snäll :D men han är redan 7 år :) men visst älskar man sina djur fast dom är jobbiga :)

2009-03-23 @ 18:15:00
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ förlossningen ska du inte va skraj för de kommer bli det coolaste du någonsin har gjort. direkt när Lukas kom up min min mage.. SKREK JA - ja vill föda igen :)

2009-03-24 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0