En trevlig söndag.

Lånar just nu mammas laptop för att kolla mail o så.
Så vårt internet har inte kommit ännu *suck*.
Man känner sig ganska låst utan hemtelefon o internet.
Men men på onsdag så får vi det igen.

I helgen så har min familj varit här och hälsat på.
Eller dom är ju det fortfarande, men dom åker ikväll =(
Sen nästa gång vi ses så har Lillen kommit hihi =)

I fredags så kom dom hit runt 17 och lämnade massor med barnkläder och diverse saker.
Vi beställde pizza och åt tillsammans här hemma hos oss.
Mysigt kan jag lova!

I går så var vi på IKEA och jag säger det!
Åk för fan inte på en lördag mitt på dagen!!
Gud va mycket folk det var och man blir helt galen på alla som går framför en.
Plus att jag hade sån foglossning, så det va inte så jättekul, men men mamma trivdes haha!
Just det ja, vi köpte spjälsäng och skötbord till Lillen igår oxå =)
Jättefint väggskötbord från Brio och sen en brunbetsad spjälsäng.
Bilder kommer så fort vi fått tillbaka vårt internet.

Snart så skall vi laga lite lunch, jag o mamma alltså.
Det blir korvstroganoff och ris med sallad till *mums*.
Efter det blir det så att vi skall åka hem till Pelles föräldrar och fika.
Dom ville så gärna träffa mina föräldrar innan dom åker.
Ja, sen efter det så skall dom nästan åka ner till Nynäs för att vänta in båten =(
Om man ändå kunde fått en vecka till.

Annars då, så är allt som det skall.
Lillen rör på sig och sparkas som vanligt =)

Nej nu skall jag hjälpa mamma med maten.
Vi hörs nästa vecka =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0