En riktigt bra dag!

Jepp vaknade igen vid 12 idag av att älskling väckte mig.
Staxt efter det kom Svea hit och vi pratade ett tag o sen gick vi hem till svärföräldrarna med barnvagnen för att visa upp den =)
Deras hund Mo blev liiite misstänksam men det är bra att han får vänja sig hehe =)
Iaf så spelade vi poker och åt mat!
Sånt gillar vi hehe.

Runt halv 5 gick vi hem till oss igen för att hämta lite pengar.
Jag och Svea gick upp till affären för att handla.
När vi väl var hemma igen så gick vi ut med katterna och tog lite kort medans vi väntade på Emil.

Så nu ikväll så har vi grillat och ätit medans vi kollade på Fullt frys först och sen Wipeout!

Ja, så nu har dom åkt hem och jag o älskling skall mysa i soffan till Beck sen.
Lillen är sjövild i magen och "simmar" där inne.
Till o med Svea fick se Lillen röra sig där inne =)

I morgon hinner jag nog inte blogga så jättemycket.
Skall till BM kl.10 och då skall Svea med hihi =)
Sen skall vi ner på stan och klippa oss hos Sandra.

Sen senare skall jag och älskling in till Norrköping.
Vi skall på Föräldrainformation hos Försäkringskassan.
Spännande va?

Nej nu skall jag baka en kladdkaka till oss som vi skall äta ikväll hihi =)
Det är ju söndag!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0