En heldag inne i Norrköping.

Jag är hemma nu som först =)
Hade det så trevligt hos Linda.
Åh Oliver är ju så söt och Linda är hur mysig som helst.
Vi åt semlor, kakor och drack påskmust till Patrik 1,5 och massa andra filmer.
Det blev jättemycket prat och jättelite film haha =)

Så det måste vi göra om snart tycker jag!

Ikväll så blir det o lägga sig tidigt.
Är ganska trött, men skall se Lyxfällan och äta lite mat till det.
Älskling står och lagar makaroner, kykling och bea-sås =)
Mumsigt och skönt att man slipper laga mat för en gång skull hehe!

Nu skall jag mysa med Pelle och kissarna.
Sirie löper ännu och gör mig vansinnig!
Men men, p-piller till henne skall det bli =P

Lillen är oxå helt galen i magen.
Nu känns sparkarna kan jag lova!
Dom gör såååå ont ibland när Lillen får in en fullträff haha!
Men mysigt är det =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0