Bättre nu.

Sådär, nu känns det bättre, eller ja, det har det gjort ett tag.
Bm ringde inte upp förut så jag får ringa min bm i morgon och fråga om mina sammandragningar.
För det är ju inte bra om det håller på för mycket och blir kraftigare.

Yeye, hann iaf städa lite förut och så har jag lagat mat ikväll.
Blev korvstroganoff och ris till middag, det va mumsigt de =)
Så jag skall se på Halv åtta hos mig nu, sen blir det Diagnos Okänd.
Och kl.21 så blir det Efterlyst!!

Skall jobba i morgon.
Jag börjar tidigt så det blir o lägga sig i sängen skapligt så man är pigg tills i morgon!
Det här blir sista inlägget för idag.

Måste mysa med magen nu oxå.
Lillen har varit väldigt lugn idag och knappt rört sig nått.
H*n har bara haft hicka stackaren =(

God natt och sov gott sen gott folk!

PoK



Min myskisse Sirie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0