Bara halva dagen har gått och jag är helt slut.

Sitter här hemma och snart skall jag och älskling in till Norrköping på Föräldrainformation.
Jag är sååå grymt trött och jag fattar inte hur jag skall kunna hålla mig vaken en hel timme och få in så mycket information, men men det skall väl gå det med?

Svea är här hemma hos oss och tittar på tv.
Skulle egentligen klippt oss idag, men ingen utav oss orkade.
Var helt slut efter att ha gått till BM så vi gick hem till Svea och åt frukost =P

Hos BM så gick allt bra.
Lillens hjärtljud låg på 148 slag/min.
SF-måttet var 28.
Och Lillens huvud låg nedåt.
Hihi så nu börjar h*n bli stor.
Jag fick till och med känna Lillens huvud om man klämde lite.
En liten sprattelkrabat =P

Nej nu skall jag bli lite social.
Måste fixa till mig lite innan vi skall gå med.

PoK

Kommentarer
Postat av: Hmm

Hur gammal är du? :)

2009-03-16 @ 18:28:50
Postat av: Josefine

Jaaa! :) åh så mysigt! :D kram

2009-03-16 @ 19:57:21
URL: http://citri.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag är 20 fyller 21 i sommar, en månad efter att vår lille bebis har kommit =)

2009-03-17 @ 09:48:12
URL: http://fadubbelny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0