Arg!

Satt just och läste en artikel på www.helagotland.se. Det pågår oxå en debatt om denna artikel!
Jag kan inte bli mer än arg, ledsen och så fruktansvärt besvikna på männsikor som sitter med sina falska anklagelser!
Deras jävla spekulationer och deras hat för nått som inte ens har hänt.
Dom fattar inte hur mycket dom sårar vår familj, vår släkt och vår heder.
Det är få som vet vad jag pratar om och det förblir så.
Jag kan inte gå ut med detaljer eller nått, ni får helt enkelt gissa er fram.

Jag tycker bara att det är så synd att man drar förhastade slutsatser och dom har ju ingen aning om vad som pågår.
Det känns hemskt för mig att det här skall komma just den här tiden, när vi har massa annat att gläjas åt.
Jag är fast på fastlandet så jag kan inte stötta dom på samma sätt som jag hade gjort om jag va hemma på Gotland.
Kan ju erkänna att det oxå är jävligt svårt o hålla tyst och inte skrika på alla idioter som inte har ett dugg jävla FAKTA!

Jag vill bara tillägga en sista sak!
Jag HATAR Gotlands Tingsrätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0