Ännu en toppendag =)

Jag vet inte riktigt vad jag gör för att förtjäna det här?
Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän <3
Han är helt underbar mot mig och gick o köpte Geisha till mig i det här snöblasket.
Underbar var namnet =)

Ja, idag har Angelica varit här och hälsat på igen =)
Vi åt mat och kollade på Full Frys med Stefan och Krister!
Hahah jag verkligen ÄLSKAR den serien.
Jag tröttnar aldrig på den och tror jag har sett alla avsnitt hundra ggr, nä men nästan hehe.

Sen så satt vi och pratade en lång stund ända tills hon åkte hem vid 7.
Jag hoppade in i duschen och Pelle gick till affären.

Nu så sitter man här och väntar på att Beck skall börja på 4:an.
Till det så skall vi göra varma mackor och dricka varm choklad med vispgrädde.
Hehe fast grädden är till mig eftersom älsklingen inte tål det =P

Kissemissarna sover som stockar.
Skrållan ligger på vår boxer som står på tv:n och Sirie ligger i sängen.
Sen så kan man tro att Lillen möblerar om mina organ inne i magen, för hej o hå, vad det rör sig där inne just nu!
Min navel är snart på gränsen till att puta ut =S
Jag och min navelfobi haha!

Yeye nu skall jag kolla vidare lite på nätet och sen blir det o mysa med älsklingen resten av kvällen.
Det är inte ofta vi ser på tv samtidigt längre, men vi försöker ha några kvällar tillsammans iaf =)
Vi måste ju rå om varandra och inte bara tänka på allt runt omkring!

Sov gott sen! Jag bjuder på några bilder nu ikväll så njut hehe =)




Siries otroligt snygga poose =P Haha!!

Skrållans favoritplats =)

Bästa serien ever!!



PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Du skall verkligen bli glad av sånt :)



Måste bara säga att vi också har fullfrys, men när syrran ser på den hela tiden så vill man tröttna, men den är nog bra i alla fall :)

2009-03-09 @ 06:32:34
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0