Vad tjänar det till?

Nu kommer ett sånt här tråkigt inlägg från en trött och ledsen mamma. Jag orkar inte och har inte tid att blogga så mycket nu som ni märker. Jag har ganska mycket annat för mig.. Jag är helt slut och dagarna bara försvinner i ett naffs. Jag vet inte vart all tid tar vägen. Kan det inte sluta gå så fort?? Jag hinner ju inte med ett smack.

Idag har jag en sån dag då jag längtar hem till mamma och min familj. Jag vill så gärna åka hem till Gotland nu och få visa upp min Elliot för alla. Även få lite avkoppling och lugnt runt omkring mig. Dom här dagarna som har varit har jag inte fattat hur jag har orkat med? Jag känner mig som en zombie som bara gör saker. Kanske lite mer som en robot som gör allt åt alla.. Jag hatar att vara till lags jämt. Från och med nu skall jag börja säga nej. Jag måste tänka på mig och Elliot i första hand..

Förlåt för att jag förstörde allt i fredags.. Mitt samvete är så dåligt för det jag gjorde och jag ångrar att jag ens ringde.. Jag skall inte göra så igen och från o med nu så skall du få göra allt du vill. Jag är trött på att folk går bakom min rygg och snackar skit. Jag är trött på att känna mig som Godzilla. Allt jag gör blir bara så fel. Det enda jag har lyckats med är min son.. Elliot är det enda som jag lyckats med. Han är den som är perfekt.. <3

Nu skall jag ta och ge Elliot mat och sen skall jag städa..

PoK


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du förstörde ingenting! Pelle o jag kan gå ut en annan gång. Det är viktigare att ni får vara nära varann nu när ni är en familj.

2009-06-14 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0