Underbara son.

Viktkontrollen gick jättebra! Elliot hade gått upp till 4030g nu och i fredags vägde han 3885g så min mjölk fungerar iaf =) Han älskar verkligen att åka buss och att ligga i vagnen.

Sen när vi kom hem så åt vi lunch. Elliot somnade nästan på en gång efter att han ätit så jag fick äta jag med. Sen sov han från kl.14 till 17. Så jag fick till och med sova =D Överlycklig!

Nu ikväll så kom Angelica, Pelle och Svea förbi =) Vi åt glass och pratade hihi! Svea är ännu kvar här nu och snart skall vi gå och rösta. Men först så skall vi äta vårrullar! Så nu skall jag lämna bloggen för ikväll. Det kanske blir nått till inlägg beroende på vad min son vill hehe! Annars hörs vi i morgon.

PoK

Älskar min son så otroligt mycket och min Pelle lika så <3


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Synd att man inte bor i Sverige nära er så att man skulle få träffa den söta pojken i verkligheten :)

2009-06-07 @ 21:01:05
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: JennA

haha, nice boob fanny ;)

2009-06-09 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0