Torsdag - Premiär för Unga mödrar igen!

Förlåt för att jag inte bloggat något på några dagar. Jag har bara varit så trött att jag lagt min energi på annat just nu. Men nu efter en hel dag i sängen med vila och gos med min son så känner jag mig lite piggare! Just nu ligger lilla Elliot och sover i vår säng. Han har varit helt slut han oxå.

Det har inte hänt ett smack här hos oss förutom att vi tvättade igår och var på BVC i tisdags. Det gick iaf bra på BVC och Elliot har vuxit 2cm på två veckor =) Duktiga mammas kille. Han vägde oxå 4450g nu så han blir ju bara större!

Idag skall vi upp till Pelles föräldrar o äta mat. Plus att jag skall se på Unga mödrar som har börjat igen idag på 5:an kl. 20:00. Det är ju bara något man måste se! Sen händer det väl inte så mycket mer hos oss.

I morgon är det midsommar och då skall vi upp till Pelles förlädrar igen för att fira med dom. Det skall bli mysigt! Sen på kvällen så sa Pelle att vi var bjudna upp till Sveas och Emils gård för att grilla och äta gott med dom o några till. Så så ser nog vår dag ut i morgon. Jag får se om jag hinner blogga nått då..

Livet som mamma är svårare än vad man trodde. Jag trodde jag skulle hinna blogga mer än vad jag gör nu men det gör jag inte, så ni får helt enkelt stå ut med att det blir få inlägg tills jag har fått in vanan och lite mer rutiner här hemma. Elliot är bara som sagt två veckor och då är allt ännu nytt, även om man börjar lära sig förstå sig på Elliot så är det ännu svårt.

Nej nu skall jag kolla runt lite mer på nätet innan det är dags för Elliot o få mat. Vi skall ner till Willys och handla lite oxå sen kom jag på..

PoK



Bara för att jag har ett hett temperament så betyder det inte att jag inte älskar er allihop.
För det gör jag, mer än vad ni någonsin kommer att förstå.
Ni är min familj och jag älskar er ända in till döden <3
Bara så ni vet.
Nu menar jag inte bara Pelle och Elliot utan min och Pelles familj med.
Utan en familj klarar man sig inte, iaf inte jag.

Kommentarer
Postat av: Millan

Klart de kommer ta tid att blogga o så. Jag själv hinner inte med ibland o då har jag bara ett jobb o lite små saker här hemma.. miss you.. puss

2009-06-19 @ 10:41:08
URL: http://minmillan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0